مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۹ کشور به خریداری هشت هزار و 941 تن کلزا از کشاورزان اشاره کرد و گفت: 90 درصد مطالبات کلزاکاران استان پرداخت شده است.
کد خبر: ۴۶۵۹۶۰
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۵ 24 July 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از فارس،مظفر رحیمی، اظهار داشت: خرید کالای تضمینی محصول گندم و کلزا از 25 اردیبهشت‌ماه در شهرهای گرمسیری استان آغاز شد و سپس به شهرستان‌های سردسیر رسید.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۹ کشور با بیان اینکه 70 مرکز مسؤول خدید گندم از کشاورزان است، افزود: 17 مرکز نیز در استان محصول کلزا را از کلزاکاران تحویل می‌گیرد.

وی با بیان اینکه تاکنون بیش از 490 هزار تن گندم از کشاورزان خریداری شده است، اضافه کرد: خرید کلزا به هشت هزار و‌ 941 هزار تن رسیده است.

رحیمی به تلاش برای پرداخت مطالبات کشاورزان در کوه‌تاه‌ترین زمان اشاره و بیان کرد: پیش‌بینی می‌شود 600 هزار تن گندم و هشت هزار تن دانه‌های روغنی دیگر نیز از گندمکاران و کلزاکاران استان خریداری شود.

وی خاطرنشان کرد: کشاورزان باید برای دریافت مطالبات خود حتما نزد بانک کشاورزی داشته باشند در غیر این صورت پولی دریافت نمی‌کنند.

این مسؤول ازپرداخت 90 درصد مطالبات کلزاکاران استان خبر داد و گفت: روز گذشته 90 درصد از مطالبات کلزاکاران استان به حساب‌های آن‌ها واریز شد.

مظفری به ارزش درآمدی و راندمان بالای کلزا اشاره کرد و افزود: بهتر است کشاورزان کشت تناوب زراعی را به کلزا اختصاص دهند.


منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار